۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۰۲

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دست بیگانگان از فضای مجازی قطع شود / ضرورت توجه به استعداد جوانان

دست بیگانگان از فضای مجازی قطع شود / ضرورت توجه به استعداد جوانان

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر دست بیگانگان از فضای مجازی قطع می‌شد، افکار، عقیده و فرهنگ مردم آسیب نمی‌دید که می‌طلبد مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر سه شنبه در جمع مدیران واحدهای تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت ارتباطات ریلی، جاده‌ای و هوایی بیان کرد: اقدامات واحدهای تابعه وزارت ارتباطات در عصر حاضر ضروری است.

وی بیان کرد: صحت و مریضی فردای جامعه در حمل و نقل‌های ارتباطات جاده‌ای، ریلی و غیره به آنچه امروز در دسترس مردم قرار داده شده، بستگی دارد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه تجهیزات چنانچه حساب شده و حافظ سلامت مردم باشد کارساز هستند، گفت: اگر تجهیزات و موارد وارد شده به روان مردم سالم نباشد، مردم مریض می‌شوند.

وی خواستار توجه به استعدادهای جوانان فرصت دادن به این قشر شد و افزود: اگر دست بیگانگان از فضای مجازی قطع می‌شد، افکار، عقیده و فرهنگ مردم آسیب نمی‌دید.

آیت الله عبادی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه بیان کرد: بخشی از فضای مجازی در دست بیگانگان و بد اندیشان بوده که آثاری را هم در جامعه به جا گذاشته است.

کد خبر 4934654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha